SÚS je nově i na sociálních sítích, ukáže zajímavosti ze života silničářů

Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje je od listopadu aktivní i na Facebooku. Změna souvisí s celkovým posilováním komunikace organizace směrem k veřejnosti.
SÚS JMK ročně realizuje desítky investičních staveb po území celého kraje. Za posledních 10let se realizovalo více jak 1.500 stavebních projektů. Díky rostoucímu zájmu obyvatel kraje o informace se vedení organizace rozhodlo aktivně prezentovat dosavadní výsledky, ale i nově připravované záměry.
„Velkou výzvou pro nás bylo vymyslet jednoduchý systém, jak uceleně informovat občany kraje o probíhajících opravách či výstavbě nových úseků silnic. Mimo vytvoření kominikačního plánu jsme na naši platformu PinCity dávkově nahrály všechny realizované investiční akce za poslední roky. Výsledek zobrazení na mapách krásně ukazuje, jaké obrovské množství práce má SÚS JMK za sebou,“ vysvětluje Jan Havránek za start-up PinCity.
“Silnice v Jihomoravském kraji patří i naší zásluhou k nejlepším v celé republice, máme špičkové zaměstnance a využíváme moderní technologie. Sociální sítě nám v dnešní době přijdou jako logický nástroj, abychom veřejnosti lépe prezentovali naše úspěchy,” dopňuje ke vstupu na sociální sítě ředitel SÚS JMK Zdeněk Komůrka.
Na Facebooku bude SÚS JMK sdílet jak aktuality týkající se dopravních staveb po celém Jihomoravském kraji, tak i zajímavosti, které nabídnou méně obvyklý pohled do práce silničářů.
S otevřenější komunikací navenek souvisí i spuštění platformy PinCity, která na stránkách susjmk.pincity.cz běží od poloviny září. Na ní je možné prostřednictvím přehledné interaktivní mapy najít podrobné informace o dokončených, realizovaných i plánovaných stavbách, ale také informace o úspěších či volných pracovních místech.
Mohlo by vás zajímat

Zorganizovat vzdělávání úředníků tak, aby bylo efektivní, splňovalo požadavky ministerstev a nebylo finančně náročné – to je nesnadný úkol personalistek a personalistů na úřadech.
7. 4. 2025
V dnešní době disponujeme nepředstavitelným množstvím dat a informací, které jsou dostupné každému na dosah ruky. Přesto však často selháváme v tom nejdůležitějším – v hledání klíčových problémů, které by měly být středobodem každé analýzy.
22. 11. 2024
Tvorba strategie je kreativní proces, který kombinuje řadu kompetencí a přístupů. Ano, lze identifikovat rámcové postupy, metody nebo principy, které je vhodné aplikovat, nicméně jejich užití nesmí být taxativní. Tvorba strategie, stejně tak i šíře dopadu strategie, by měla vycházet z reálné situace každého jednoho města.
22. 1. 2023
Co spojuje energetiku, farmacii a finanční služby? V těchto všech oborech se často uplatňuje přísná regulace, nedovolující prorazit inovativním produktům. Mnohé státy ale pochopily, že jeden šikovný nástroj přeci jen existuje.
19. 9. 2024