Druhá recenze
Výzkumu, který ve školských zařízeních probíhal na podzim loňského roku, se zúčastnilo téměř 3 700 rodičů, zhruba 4 100 dětí druhého stupně základních škol a 929 pedagogických i nepedagogických zaměstnanců, včetně ředitelů škol.
Výzkumu, který ve školských zařízeních probíhal na podzim loňského roku, se zúčastnilo téměř 3 700 rodičů, zhruba 4 100 dětí druhého stupně základních škol a 929 pedagogických i nepedagogických zaměstnanců, včetně ředitelů škol.
Mohlo by vás zajímat
Jak jsou na tom města s komunikací?
Dlouho jsme žili v zajetí myšlenky, že základním problémem měst je absence dobrých (skvělých) strategických plánů. Tvrdíme, že bez pořádné strategie, nemůže město plně rozvíjet svůj potenciál.
20. 9. 2020
Příležitost pro české inovace se jmenuje regulatorní sandbox
Na hesla jako “Mozkovna, ne montovna!” už jsme v Česku nějakou dobu zvyklí. Hlásají je různé názorové směry, výsledek však patrný není. Zatímco v Německu jezdí autonomní autobusy, u nás tomu stále zákon brání. Cestu přitom známe.
18. 9. 2024
Jsme součástí unikátního výzkumného centra CESMOD
Experti a expertky z oblasti SMART, vysokých škol a inovačních center se sdružili v Centru výzkumu pro odolnou, smart, inovativní a udržitelnou společnost (CESMOD). Součástí programu je také společnost Obce v datech, která v rámci skupiny AQE zpracovává index kvality života měst prostřednictvím automatizovaného zpracování big dat.
10. 10. 2024
Kdy jsou SMART cíle skutečně „smart“
Stalo se jakýmsi plánovacím předsudkem, že všechny cíle strategických dokumentů musí být tzv. SMART. I když to se to při teoretické disputaci zdá jednoznačné, ostatně přeci je jasné, že abychom cílů dosáhli, musíme jen stanovit v takové podobě, aby dosažitelné, praktická aplikace tak jednoznačná není.
9. 1. 2024
