Naše role
V rámci vzdělávání se nám prostřednictvím akreditovaných školení podařilo zvýšit odbornou úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců magistrátu. Zorganizovali jsme celkem 56 dnů školení, které navštívilo přes 1.000 posluchačů.
Školení probíhalo ve formě prezenčních kurzů přímo v Mladé Boleslavi, dále jsme organizovali výjezdní školení na Hrubé Skále. Od poloviny roku 2020 jsme přešli do on-line prostředí, z důvodu omezení zapříčiněných pandemií COVID-19.
Veškerá školení pro magistrát byla sestavena přímo na míru účastníkům. Při tvorbě obsahu školení jsme zjišťovali požadavky účastníků před kurzem dotazníkem. Lektoři průběžně studovali interní dokumentaci a další podklady magistrátu. To nám umožnilo nastavit efektivní a prakticky zaměřené vzdělávání, vyvarovat se nedostatkům a nepřesnostem při realizaci školení.
Zpětná vazba byla zjišťována po každém školení a všechny studijní materiály včetně audionahrávek jsou uloženy na sdíleném úložišti dostupném všem stávajícím i budoucím zaměstnancům.
Co vše jsme školili:
- Aplikace zákona o obcích v praxi
- Norma - úprava písemností
- Pracovněprávní vztahy v úřadech ÚSC
- Zákon o svobodném přístupu k informacích a jeho aplikace
- Správní řád v praxi územních samospráv
- Registr smluv podle zákona č.340/2015
- Zákon o střetu zájmů
- Zákon č.255/2012 o kontrole
- Zákon o úřednících územních samosprávných celků v praxi
- Výběrová řízení dle zákona o úřednících krok za krokem
- Veřejné zakázky malého rozsahu
- Přestupkové řízení
- Dopravní přestupky
- Rozpočet a rozpočtový proces obce
- Občanské průkazy a cestovní doklady
- Úřední deska a doručování písemností
- Práce s elektronickými digitálními dokumenty
- Kybernetická bezpečnost
- Správní řád pro OSPOD, OZ, TZ, tr. řád - dítě jako pachatel nebo oběť trestných činů
- Školský zákon
- Obec nebo kraj jako příjemce nebo poskytovatel dotací
- Datové schránky
- Spisová služba a spisový řád
- Aktuální otázky v oblasti územního a stavebního řízení
- Ochrana osobních údajů a GDPR