Bezpapírová kancelář 2.0
Projekt Bezpapírová kancelář 2.0 realizuje společnost INSIO software s.r.o. ve spolupráci s naší společností AQE advisors, a.s., jako partnerem projektu.
Bezpapírová kancelář 2.0
CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024842
Projekt má za cíl rozvinout stávající platformu INSIO software o nové funkcionality, které povedou ke zvýšení uživatelské přívětivosti při práci se softwarem, ke zvýšení efektivity práce uživatelů INSIO platformy umožněním automatizace procesů, integrací s aplikacemi 3. stran a podporou minimalizaci oběhu fyzických dokumentů.
Projekt řeší nedostatečné nástroje pro zavedení bezpapírové kanceláře, vytvoření podmínek pro fungování firem v režimu home office, různé úrovně technologických řešení, možnost On-line generování klientské instance, snížení nákladů na tisk a kancelářskou techniku, zabezpečení dat a také urychlení schvalovacích procesů v organizaci.
Hlavním výstupem projektu bude software (Bezpapírová kancelář 2.0), který bude poskytovat klíčové funkcionality systému nejen ve webové platformě, ale i v mobilní aplikaci tak, aby veškeré informace byly dostupné online, rychle v reálném čase a z jakéhokoli místa a zároveň byla usnadněna výměna informací mezi subjekty včetně usnadnění kontroly kvality odvedené práce.
Projekt je realizován v období 01. 03. 2021 – 31. 5. 2023.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU.
Jan Havránek
Mohlo by vás zajímat
Kdy jsou SMART cíle skutečně „smart“
Stalo se jakýmsi plánovacím předsudkem, že všechny cíle strategických dokumentů musí být tzv. SMART. I když to se to při teoretické disputaci zdá jednoznačné, ostatně přeci je jasné, že abychom cílů dosáhli, musíme jen stanovit v takové podobě, aby dosažitelné, praktická aplikace tak jednoznačná není.
9. 1. 2024
LEADERSHIP veřejného sektoru v době COV19
Krize je faktor, kde se ukazuje schopnost manažerů reagovat na měnící se prostředí. Není to doba, kdy by měly vynikat vlastnosti, které byly více či méně úspěšně obhajovány v době blahobytu. Je to doba, kdy je třeba redefinovat zažité stereotypy a přizpůsobit se novým podmínkám.
1. 4. 2020
AGE v AQE
Předmětem projektu je implementace konceptu Age Managementu do personálních procesů a praxe společnosti AQE advisors prostřednictvím vytvoření firemní AM strategie, její implementací, nastavením systému mentoringu a navazujících opatření v oblastech, identifikovaných provedeným AM auditem.
16. 1. 2019
Vánoční večírek, na který se bude vzpomínat? Uspořádejte ho v academy HUB
Už máte jasno, kde letos slavit? Ať už plánujete večírek s kolegy z úřadu nebo firemní týmovou party, v academy HUB v Praze, Brně nebo Karlových Varech vám pomůžeme vytvořit nezapomenutelnou událost.
22. 9. 2025
